puffbild_3_scouter_pysslar_på_en_brygga

Scoutcamp 2021

Vi ska ha ett dagsläger den 12 -15 Augusti!

Vi kallar det för Scoutcamp 2021 och vi kommer ha både sjö- och landaktiviteter.

Torsdagen den 12 Augusti

Kl 13:00 träffas vi i Båthamnen, för Familjescouterna så är det samling kl 16:15.
Vi beger oss med båt till stranden Myra och har lite aktiviteter samt intar middag och avslutar med ett lägerbål.
Vi beräknas vara tillbaka i båthamnen kl 19:45 -20:00 då era scouter hämtas upp.
Fredagen den 13 Augusti
Kl 09:00 träffas vi i Ekenslund (Jollebryggan) för en heldag med olika sjöaktiviteter.och en lunch.
Vi avslutar kl 17:00 då scouterna hämtas.
Lördagen den 14 Augusti
Kl 09:00 träffas vi ute på Degerby gård (https://goo.gl/maps/TAn7f6zK5L5rGSdC9) där vi har olika aktiviteter samt en lunch. Vi avslutar kl 17:00 då scouterna hämtas.
Söndagen den 15 Augusti
Kl 09:00 träffas vi åter på Degerby gård för att ha aktiviteter samt lunch.
Kl 13:00 avslutat vi Scoutcamp 2021 och har avsluningscermoni
Efter avslutningen firar att kåren fyllde 60 år förra året. Föräldrar och anhöriga är välkomna att vara där då vi bjuder på en enklare fika.
Föredetta FSK scouter och medlemmar är självklart välkomna!
Gå gärna in på vår Facebook sida och anmäl om ni kommer så vi kan säkerställa att det finns fika till alla. Alternativt så skicka ett mail till ko@faringso-sjoscoutkar.se

/Lägerkommittén

Länk till anmälan i Scoutnet

Följ länken för att komma till Scoutnet och logga sedan in för att komma till formuläret